Góndola
URI permanente para esta colecciónhttp://hdl.handle.net/11349/10959
Examinar
Envíos recientes
Ítem Epistemological obstacles on water in didactic science books of sixth grade of basic education, in the PNLD 2017 of Brazil(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Quevedo dos Santos, Natiely; Schneider, Eduarda Maria; Aparecida Della Justina, LourdesÍtem Instrument´s design to characterize the pedagogical content knowledge of physics teachers about one specific topic(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Campos Nava, Marcos; Ramírez Díaz, Mario HumbertoÍtem XXI Semana de la enseñanza de la física(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Castiblanco Abril, Olga LucíaÍtem Sound landscapes, music and cultural industry: problematization in pre-service physics teachers education(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) de Oliveira Costa Junior, José; Sutil, Noemi; Pereira Alves, João AmadeusÍtem La teoría antropológica de lo didáctico en el aula de matemática. Authors: María Rita Otero, María de los Ángeles Fanaro, Ana Rosa Corica, Viviana Carolina Lanos, Patricia Sureda, Verónica Parra(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Ramírez López, Gloria PatriciaÍtem El pensamiento crítico en la formación de profesores de ciencias naturales(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Castiblanco Abril, Olga LuciaÍtem Entrevista a Nicoletta Lanciano(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Guataquirá, EfraínÍtem Light and every day: previous ideas of students of fundamental education under the perspective of scientific literacy(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Carvalho Oliveira Marques, Clara Virgínia Vieira; Cardoso Fernandes, DeusaliceÍtem Interview with Dr. Roberto Feltrero(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Feltrero, Roberto; Castiblanco Abril, Olga LucíaÍtem Reflexiones sobre la enseñanza de la astronomía(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Camino, NéstorÍtem How and why study the relativity of simultaneity in high school?(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Otero, María Rita; Arlego, Marcelo; Muñoz Guzmán, Edwin AlbertoÍtem Entrevista a Alvaro Chrispino(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Castiblanco, Olga; Chrispino, AlvaroÍtem Currículum: entre utopía y realidad. Autor: Ángel Díaz Barriga(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Velazco, MarthaÍtem Argumentación, comunicación y falacias: una perspectiva pragma-dialéctica. Authors: Frans H. van Eemeren y Rob Grootendorst(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Ramos, Wilmar FranciscoÍtem Analysis of practical laboratory works prepared by future teachers of natural sciences(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Zorrilla, Erica Gabriela; Morales, Laura; Mazzitelli, Claudia Alejandra; Olivera, Adela del CarmenÍtem Can we teach students to think like scientists while learning science?(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Etkina, EugeniaÍtem Análisis del conocimiento sobre estrategias de enseñanza de futuros profesores de química: vivencia como alumno y reflexión como profesor(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Girotto Júnior, Gildo; de Paula, Marcela Aparecida; Matazo, Deborah Rean CarreiroÍtem Numbering systems in the light of a historical-epistemological approach(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Marques Pinheiro, Rafael; Luccas, Simone; Bueno Lucas, LuckenÍtem Didactic analysis of a ludical activity about "nuclar inestability"(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Batista, Carlos Alexandre; Siqueira, MaxwellÍtem Dicumba - Learning by Classroom Research: the Scientific Knowledge of Chemistry in the Sociocultural Context of the Student(Universidad Distrital Francisco José de Caldas) Bedin, Everton; Del Pino, José Claudio