Posada Ortíz, Julia ZoraidaLatorre Díaz, María Camila2016-08-122016-08-122016-07-28http://hdl.handle.net/11349/3165Mediante este trabajo busqué comprender la literacidad crítica de 13 estudiantes de los grados décimo y once de un colegio del municipio de La Calera, mediante la escritura colaborativa de la adaptación de un cuento clásico (escrito por los hermanos Grimm) a formato de guión teatral.Through this work I sought to understand the critical literacy of 13 students in their tenth and eleventh grade, through the collaborative writing of the adaptation of a classic tale (written by the Grimm Brothers) into a theatrical script format.pdfspaAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacionalhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ColaborativoEscrituraCollabowriting drama: A way to understand students' critical literacyinfo:eu-repo/semantics/openAccessCollabowriting drama: A way to understand students' critical literacyCollaborativeWritingAbierto (Texto Completo)info:eu-repo/semantics/bachelorThesis