Novoa Patiño, José BenedictoDíaz Botiva, Omar Antonio2016-09-302016-09-302016-01-22http://hdl.handle.net/11349/3788El siguiente documento condensa los resultados obtenidos en la ejecución del proyecto "pasantía proceso de acreditación factor 3 profesores" para optar al título de Licenciado en Educación Básica con Énfasis en Ciencias Sociales; cuyo objetivo consistía en identificar las respuestas que solicita el CNA (Comité Nacional de Acreditación) con base en el Factor de Profesores al proyecto curricular para el proceso de acreditación de alta calidad.the follow paper conted the princial answers durign develplement about profesional practice, acording to "acretidattion of third item leture", for titulation to Bacherol in Education- Social Studies degree. The fundamental objetive is identificatethe follow paper conted the princial answers durign develplement about profesional practice, acording to "acretidattion of third item leture", for titulation to Bacherol in Education- Social Studies degree. The fundamental objetive is identificate answers into CNA (National commite of Acreditation), based in teachers factor integraded to curricular acretitation process high quality. answers into CNA (National commite of Acreditation), based in teachers factor integraded to curricular acretitation process high quality.pdfspaAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacionalhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/Pasantía Proceso de Acreditacion, Factor 3 profesoresinfo:eu-repo/semantics/openAccessAcreditation Process Passanter, the Third Item Lectures.Abierto (Texto Completo)info:eu-repo/semantics/bachelorThesis