Search
Now showing items 1-5 of 5
El títere en la escuela, Una mediación pedagógica para el proceso de construcción de identidad
This research shows an investigative process developed in the District School Juan Lozano y Lozano with the transition degrees and the first grade of the afternoon sessions within the framework of the formative practice ...
Igualmente Diferentes Imaginarios de Género de la Población Infantil de 8 a 11 Años de Hogares Club Michin Jornada Tarde Sede Diana Turbay
The equally DIFFERENT research is based on the exploration and recognition of the gender imaginaries that are currently being constructed in the child population between 8 and 11 years of age and in how they can influence ...
Subjetividad e identidad en la construcción del proyecto de vida a través del pensamiento narrativo con niños y niñas de 7 a 10 años de la Fundación Hogares Club Michín Sede Diana Turbay
The present research project seeks to tackle the question about how the boys and the girls between 7 and 10 years old of the Foundation Homes Club Michin headquarters Diana Turbay construct life projects taking into account ...
Identidad cultural, subjetividades y diversidad en niños y niñas de 6-12 años: un proceso de construcción a través de la narrativa en el programa "Cultivarte" de la Localidad de Bosa
The pedagogical research project was carried out in the formative practice of the Bachelor in Child Pedagogy, in a context of non-formal education, with the cultivate program, the general objective of this tour revolves ...
Para dejar huella primero hay que poner los pies en la tierra: experiencias de germinación y siembra para la recuperación de memoria e identidad de los niños y niñas del grado 3° y 4° de la IED Manuelita Saenz.
Taking into account that the School is a space for transformation and learning, it was considered important to work to strengthen identity, memory and Environmental education in the classroom. The above from the construction ...