Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11349/5171
Title: La Entrevista como una Experiencia Transformadora de las Prácticas Discursivas Orales en el Aula
Author: Mendieta Martínez, Yaqueline
Advisor: Moreno Cardozo, Sandra Maritza
Subjects: MAESTRÍA EN PEDAGOGÍA DE LA LENGUA MATERNA - TESIS Y DISERTACIONES ACADÉMICAS
PEDAGOGÍA
ENTREVISTAS
ACTOS DE HABLA (LINGÜÍSTICA)
Keywords: Oralidad
Planificación
Entrevista
Cualificación
Date: 23-Feb-2017
Abstract: Master degree in pedagogy of the mother language that shows the research experIence focused on the qualification of the formal orality of a group of students of cycle three of a district school south of Bogotá, through a didactic strategy that allow them to plan and analyze their oral discursive practices in formal communication situations.
Description: Trabajo de grado de la Maestría en Pedagogía de la Lengua Materna que muestra la experiencia investigativa enfocada hacia la cualificación de la oralidad formal de un grupo de estudiantes de ciclo tres de un colegio distrital del sur occidente de Bogotá, a través de una estrategia didáctica que les permita planificar y analizar sus prácticas discursivas orales en situaciones formales de comunicación.
URI: http://hdl.handle.net/11349/5171
Appears in Collections:Maestría en Pedagogía de la Lengua Materna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MendietaMartínezYaqueline2017.pdf3,6 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons