Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11349/22889
Title: Three research projects studied from a critical partner's perspective of mathematical modeling La música como experiencia estética desde la reflexión de la práctica del artista formador en el proyecto de jornada extendida del distrito
Author: Cruz Salomón, Juan Pablo
Advisor: Ariza Hernández, Nohora Patricia
Subjects: Maestría en Educación - Tesis y disertaciones académicas
Educación estética
Arte en la educación
Música - Enseñanza
Keywords: Educación artística musical
Experiencia estética
Reflexión de la práctica pedagógica
Artista formador
Date: 29-Oct-2019
Abstract: The research arises from the pedagogical reflection made by the researcher in recent years as a training artist in the area of artistic education, specifically in the field of music arts education, where the need to revive the role is highlighted of aesthetics in the formation of more sensitive, analytical and creative human beings in the official educational institutions of the district that are part of the Extended Day program.
Description: La investigación surge de la reflexión pedagógica realizada por el investigador a través de los últimos años como artista formador en el área de educación artística, específicamente en el campo de la enseñanza de las artes musicales, donde se pone de relieve la necesidad de revindicar el papel de la estética en la formación de seres humanos más sensibles, analíticos y creativos en las instituciones educativas oficiales del distrito que hacen parte del programa de Jornada Extendida.
URI: http://hdl.handle.net/11349/22889
Appears in Collections:Maestría en Educación

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
JUAN PABLO CRUZ - Trabajo de grado 2019.pdf2,04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.