Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11349/14306
Title: Aproximación en el aula al conocimiento del fenómeno del viento
Author: Santana Castro, Camilo Ernesto
Advisor: Reyes Roncancio, Jaime Duván
Subjects: Maestría en Educación - Tesis y disertaciones académicas
Vientos - Enseñanza
Ciencias naturales - Enseñanza
Pedagogía - Investigaciones
Keywords: Viento
Conocimiento
Aprendizaje basado en fenómenos
Investigación-Acción
Date: 9-Aug-2018
Abstract: The present investigation is based on the approach in the classroom to the knowledge of phenomenon of the wind, carried out by the eighth grade students of the San Viator school from the city of Bogotá, specifically in explanations about the phenomenon of the wind that students build, in order to identify and characterize them.
Description: La presente investigación se basa en la aproximación en el aula al conocimiento del fenómeno del viento, que realizan los estudiantes de grado octavo del Colegio San Viator de la ciudad de Bogotá, específicamente en las explicaciones sobre el fenómeno del viento que construyen los estudiantes, con la finalidad de identificarlas y caracterizarlas.
URI: http://hdl.handle.net/11349/14306
Appears in Collections:Maestría en Educación

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SantanaCastroCamiloErnesto2018.pdf1,87 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons